Çamlıdere / Çadır Kamplı Bisiklet Turu

31 Temmuz – 1 Ağustos 2021 tarihlerinde 1 gece 2 günden oluşan Çamlıdere Kampımızda Çocuk Kulübü üyelerimiz ve aileleri ile birlikte doğa ile başbaşaydık.

Cumartesi ve Pazar günlerinden oluşan Kampımız boyunca Dağ Bisikleti ve Kampçılık deneyimleri edindik.

Cumartesi sabah ulaştığımız Aluç Dağı Milli Parkı Kamp Alanı beklediğimizden çok daha sıcaktı. Montlarımızı almış olmamıza rağmen giymemize gerek kalmadı. İlerleyen saatlerdeki sıcaklığın habercisi olmuştu..

Kamp alanında yerlerimizi belirledik ve çadırlarımızı kurduk. Yerleştikten sonra küçük bir oryantasyon turu için çocuklarla beraber yola çıktık. Aluç Dağı Milli Parkı ile tanışmamızı gerçekleştirdik.

Herkesin kendi imkanları ile yemek hazırlığı yaptığı bu kampımızın ilk öğle yemeğini yedikten sonra uzun ve yorucu bir sürüş için tekrar yola koyulduk. Hava beklediğimiz çok üzerinde bir sıcaklıkla bizi bir miktar zorlamıştı.

2. günümüz olan Pazar günü de 1. günden daha zorlu sürüşleri Çamlıdere ve Kızılcahamam sınırları içerisinde gerçekleştirdik.

Hem çocuklar hem de yetişkinler için yorucu ve doğa içinde geçen 2 günün ardından evimize dönmüş olduk.